Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 22. října 2015

Pod drobnohledem: micelární voda Bioderma Sébium H2O

Hezký den všem. Jak už je asi patrné z mých předchozích článků, jsem chronickým hledačem ideálního produktu pro mou lehce problematickou pleť. Tentokrát padla volba na micelární vodu Sébium H2O od Biodermy. Tato řada je určena zejména pro smíšenou a mastnou pleť. Věřím, že ji velká řada z vás zná a také ji asi spousta z vás vyzkoušela a nebo to má alespoň v plánu. I mě už dlouhou dobu lákala a nakonec jsem neodolala a už ji mám ve své sbírce. A jelikož jsem ji poctivě zkoušela tak bych vám teď ráda sdělila své dojmy. :-)

Nejprve pár informací k produktu. Jak již bylo řečeno, jedná se o micelární vodu pro smíšenou a mastnou pleť. Má hloubkově čistit, zbavovat pleť nečistot a přebytečného mazu. Zároveň by ale pokožku neměla vysušovat. Obsahuje patentovanou složku Fluidactiv, která reguluje a normalizuje kvalitu kožního mazu. Neobsahuje alkohol a ani žádná barviva. Její složení by mělo být dobře snášeno pokožkou a též by nemělo dráždit oči. Pro začátek jsem si pořídila pouze nejmenší 100 ml balení, které stojí kolem 140 Kč.



A teď už k mým dojmům. Nebudu lhát, mé očekávání bylo obrovské. Jen název Bioderma už ve mě evokoval něco jako záchranu pleti. Tak trochu jsem ji měla v záloze. Jakože, když nic jiného nepomůže, sáhnu po Biodermě a bude po problému. A jak to nakonec dopadlo? 
No opět nebudu lhát, po pravidelném dvouměsíčním používání se asi nic významného nestalo. Bohužel pro mě. Možná je to také tím, že jsem si nic dalšího z téhle řady nepořídila. Třeba v kombinaci s krémem by byl výsledek více viditelnější. Těžko říci.
Nicméně produkt jako takový není vůbec špatný. Má příjemnou parfemaci. Hodně podobnou micelární vodě Sebo Végétal od Yves Rocher. A jak se nakonec ukázalo, jsou si podle mě dosti podobné i funkčností.
Zde se můžete podivat na článek o micelárce Yves Rocher http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/07/posviceno-na-micelarni-vody-ahoj-moji.html


Nemůžu opominout podle mého hezký a praktický obal. Oceňuji i to, že nedráždí pokožku a nevysušuje ji. Je jemná, neštípe na pleti, nelepí a hezky obličej čistí. Používala jsem ji spíše k závěrečnému dočistění obličeje a nebo k očištění pleti po ránu. Na odličování make-upu mně ji bylo jednak líto a za druhé mně přišlo, že to s ní zbytečně moc dlouho trvá. Podle mě make-up rozpouštěla dost pomalu. Bylo nutné proces hodně krát opakovat než byla pleť zcela čistá. Musí se jí ale nechat, že nakonec si se vším poradila. Zvládla i voděodolný makeup. Oči se s ní odlíčit také daly, ale nebylo to nic moc příjemného. Mě v očích celkem pálila a celkově mi přišlo, že abych oči odlíčila musím celkem dřít. To mně ale ve finále až tak nevadí, protože oči micelárkou odličuji většinou jen v době nejvyšší nouze.

Každopádně, tenhle produkt si u mě našel zastoupení zejména v konečné fázi čištění pleti. Používala jsem ho spíše jako takové tonikum a byla jsem v podstatě spokojená. Pleť byla čistá, vypadala svěže a nebyla nijak vysušená. Nenašla jsem na ní žádnou konkrétní vlastnost, která by mi přímo vadila. Zároveň jsem na ní ale nenašla nic, co by mě vyloženě nadchlo. Já prostě zase jednou čekala nějaký super zázrak :-D  a tak jsem teď možná trochu demotivovaná k dalšímu nákupu. Ale uvidíme, možná se u mě ještě někdy objeví. Každopádně jsem ráda, že jsem ji vyzkoušela.

Mějte se krásně a napište mi jaké zkušenosti máte s touhle micelárkou vy, popřípadě jak vám vyhovují i jiné produkty od Biodermy. Pa, J. :-)





2 komentáře:

  1. Tuhle micelárku jsem používala chvíli, pak jsem přešla na růžovou a jsem spokojená :) krémů jsem od Biodermy měla plno, pár jich bylo super, ale jinak žádný zázrak, musim říct, že třeba s krémy od La roche Posay jsem mnohem spokojenější :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ji mám a jsem s ní moc spokojená, je to jedna z nejlepších micelárek, které jsem kdy zkusila :)

    Sprchový krém Weleda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář. :-)