Nejčtenější příspěvky

středa 29. července 2015

Posvíceno na micelární vody


Ahoj moji milí čtenáři, pro dnešek jsem se rozhodla představit vám moji aktuální sbírku micelárních vod. Momentálně jich vlastním pět a žádná z nic není absolutním propadákem, ale zárověň jsou mezi nimi ty, které vyhledávám častěji. Dokonce i ty, které mám již poněkolikáté a to se mi moc často nestává. Tak jdeme na to.
Dnes už je tak trochu po micelárkovým boomu a tak věřím, že nějaký kousek už má ve své sbírce každá z vás a denně ji používáte. Kdyby náhodou ne, tak nějakou micelárku určitě vyzkoušejte. Díky jejich složení odstraňují z pleti nečistoty, make-up či přebyteční kožní maz mnohem účinněji než třeba klasické pleťové vody. Na trhu jich je nepřeberné množství takže si určitě každý vyberu tu, která pro jeho pleť bude tou nejvhodnější. Možná tu top nenajdete hned na poprvé, ale určitě při zkoušení brzo narazíte na tu, kterou si zamilujete vy i váš obličej.

Tak a teď k mojí sbírce. Jak jsem již říkala, aktuálně jich mám pět. Ceny uvádět nebudu, protože jsou to všechno drogérkové produkty a cenově se pohybují zhruba nastejno.Běžně od 80 do 150 Kč. A s ohledem k velmi častým a opakujícím se slevovým akcím do 100 korun koupíte každou z nich. Vyjma micelární vody od Yves Rocher, která stojí kolem 230 Kč a seženete ji jen v jejich prodejnách. Tři z nich jsou určeny pro citlivou pleť. To není jen tak náhodou, mám sice smíšenou až mastnou pleť s občasným sklonem k akné, ale velká řada produktů určeným na problematickou či mastnou pleť mi pokožku po pravidelným používání dost intenzivně vysušují. Zejména kolem nosu a na bradě. Což zrovna pochopitelně není jev, který bych vyhledávala. Jedna věc je zbavit se pupínků, ale na druhou stranu vypadat pak jako sušenka také není žádoucí. Takže proto produkty pro citlivou pleť. Osvědčily se mi mnohem více než řady na pleť mastnou. Z těchto řad používám spíše tonika na dočištění, ale to zase jindy.

Jako prvního zástupce mé sbírky vám představím micelární vodu od Loreál. Je určena pro suchou a citlivou pleť. Má odličovat make-up, čistit a zklidňovat. Je též hypoalergenní, bez alkoholu a bez parfemace. Můžete ji použít nejen na obličej ale i rty a oči. Můžu potvrdit, že na oči ji můžete použít bez obav. Nepálí v očích, nedráždí a jemnější oční make-up odstraní s přehledem. Nelepí, což velice oceňuji. Nemám ráda ten pocit ulepené pleti, který některé přípravky dělají. Obličej s ní jemně ale důkladně očistíte. Nevysušuje a ani po ní nemám pocit napjaté pleti. Zkrátka super micelárka, mám ji momentálně asi nejradši. Jediná nevýhoda je, že se poměrně rychle spotřebovává. Zřejmě jsem trochu nešika a moc si nerozumím s balením. Často to s dávkováním lehce přeženu. Nicméně to je můj boj, produkt jako takový funguje skvěle. 

 Jako další tu mám zklidňující čistící micelární vodu 3 v 1 od Nivea. Opět je to produkt určený pro citlivou pleť, který má hloubkově čistit a odstraňovat make-up, hydratovat a redukovat začervenání, napjatou pleť a vysušování. Obsahuje dexpantenol a olej z hroznových jader. No abych se přiznala, já tuhle micelárku moc v oblibě nemám. Ne že by byla špatná, to ne. Odličuje průměrně, nevysušuje, nedráždí. Zároveň ale nedělá nic, co by mě nějak nadchlo.  Na oči nedoporučuji. Mě v očích lehce štípe. Na zbytek obličeje bez problému skvěle poslouží. U spousty blogerek jsem na ni četla chválu, takže někomu určitě vyhovovat bude. 
Tak a teď se dostáváme k jednomu z mých velkých oblíbenců. Micelární pleťová voda od Mixy je v mé sbírce už po několikáté. Dovoluji si říct, že podle mě je tohle ta micelárka, kterou musí mít ve své sbírce každá. Opět je to záležitost určená  pro citlivou pleť a lze ji použít i k odličování očního make-upu. Díky výtažku z růže a vitamínu B5 má mít zklidňující účinek. S touhle věcičkou vám nehrozí žádná suchá pleť, žádný pocit pnutí nebo podráždění. Hravě si poradí i s očním make-upem. Jemně a šetrně s ní dokonale vyčistíte celý obličej. Má jemnou parfemaci, takovou přírodní. Žádná chemie, co vás hned praští do nosu. Líbí se mi i dávkování pumpičkou, nestane se s ním, že bych si na tamponech vylila příliš mnoho produktu. Tohle je zkrátka moje srdcová záležitost, co se micelárek týče.


A jako předposledního člena sbírky tu máme čistící micelární vodu 2 v 1 od Yves Rocher z řady Sebo Végetál, která je určená zejména pro smíšenou až mastnou pleť. Slibuje dokonalé odličení, tonizaci pleti a důkladné vyčištění díky obsaženému pudru ze šišáku bajkalského. Tak v první řadě musím vyzdvihnout, že jako jeden z mála produktů určených na mastnou pleť mi tahle micelárka pleť nevysušuje. To je věc, co opravdu oceňuji. Lze ji použít i na oči, ale to moc nedoporučuji. Na odličování očí není zrovna nejlepším partnerem a to ani v době krize. :-)  Pokud s ní chcete odstranit třeba řasenku tak se připravte na pořádně dlouhé drhnutí. I make-up na obličeji s ní budete sundavat celkem dlouhou. Je však naprosto dokonalá na dočištění pleti. Poslouží jako příjemné tonikum, které pleť dočistí, osvěží a ošetří. Zanechává trochu lepkavý film, ale není to nic dramatického. Zkrátka řekla bych, že tento produkt není vhodný k odlíčení jako takovému, ale je výborný k závěrečné péči nebo k očištění pleti po ránu. Mám ráda celou tuto řadu. Mojí pleť dala poměrně rychle do pořádku, takže jsem ji vděčná a nemůžu proti ní říct křivého slova.

Tak a jako poslední vám představím produkt od značky Bione. Konkrétně čistící, výživnou a hydratační micelární vodu Exclusive s karnosinem, azelaovou kyselinou, lipo-aminem a koenzymem Q10. O této micelárce jsem již podrobněji psala dříve, pokud chcete mrkněte na tento článek http://jelenovojelenoviny.blogspot.cz/2015/07/cervencove-zkouseni-ahoj-zeny-doufam-ze.html
Tohle je opět produkt, který nevyhledávám k odličování, ale spíše k dočištění a závěrečné péči. V odlíčení tohle přeborník není, ale jinak má celou řadu jiných předností. Především totiž skutečně vyživuje pleť, hezky ji hydratuje a pleť pak vypadá mnohem hezčí. Taková odpočatá, svěží atd. To prostě musíte vyzkoušet sami. Nestačila jsem se divit.

Ještě vám ukáži, jak si můj micelárkový tým poradil s voděodolnými linkami. Linky jsem otřela navlhčeným tamponkem vždy jen 2x. A jak si produkty vedly se můžete podívat níže.


V tomto micro testíku je jasným vítězem Mixa, což se mi potvrdilo i během běžného používání. O druhé místo se asi dělí Loreál s Niveou. Nicméně podle mého subjektivního názoru Loreál odličuje lépe. 

Ufff a jsme zdárně u konce. Doufám, že se vám článek alespoň trochu líbil a že jsem vám třeba dala tip, co pro tentokráte vyzkoušet. Budu ráda, když mi napíšete, na kterou micelárku nedáte dopustit vy. Přeji hezké léto a zatím paa. :-) J.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)