Nejčtenější příspěvky

čtvrtek 23. července 2015

Pohled do letního Kupkosmetiku Boxu

Zdravím všechny kosmetické nadšence. Dneska jsem zde s pohledem do letního boxu E-shopu Kupkosmetiku.cz.  Dlouho jsem váhala a taky dlouhou dobu odolávala tomuto pokušení, ale nakonec byla zvědavost silnější než já a už mám boxík doma :-D Znáte taky ten pocit, kdy něco tak nutně potřebujete ?   :-D Byla jsem celkem skeptická a nečekala žádnou pecku, ale nakonec jsem velice mile překvapená. Až se divím. Opravdu se mi trefili do noty. Kdysi jsem byla vášnivým odběratelem Ladyboxů, nicméně ke konci už mě to moc nebavilo. Asi jsem byla už moc namlsaná. Tak ale už to nebudu protahovat a jdeme se na to mrknout.

Balení je moc roztomilé, jak si můžete všimnout. Krabička je z pevného kartonu takže ji klidně můžete dál na něco použít. Já mám v takových krabičkách laky na nehty, aby nebyly jen tak neuspořádaně poházené po šuplíku.
Po otevření krabičky na vás vykoukne průvodní dopis, tak jako už jsme asi z těchto beauty boxů zvyklé. A pak se konečně dostáváme k zlatému hřebu večera. 
Box obsahuje 6 produktů a dva vzorky.

První, co mé oko spatřilo byl Bi-Oil a nadšení bylo veliké. Už dlouho jsem po něm pošilhávala, ale pořád nějak nebyla ta správná doba ke koupi. No a teď už je konečně doma. Nemůžu se dočkat až ho trochu víc vyzkouším a zjistím jestli opravdu funguje tak jak slibuje. Upřímně doufám, že ano. Celkem by se mi to hodilo, to né že ne. J Překvapilo mě, že se celkem rychle vstřebává. Čekala jsem, že po něm budu dost ulepená, ale nestalo se. Tak tu máme hned jedno plus do začátku. 60 ml koupíte za 299 Kč.

Dál se v boxu nacházela paletka stínů Essence z řady nauti girl. Já osobně stíny téhle značky moc nevyhledávám, ale proti těmhle nemůžu říct jediné špatné slovo. Obal se zatím jeví odolný. Pigmentace stínu je za mě také vyhovující.  Ano Sleek apod. to není, ale na jemné letní líčení jsou myslím super. Nepráší a mají příjemnou texturu. Nejvíc se mi líbí asi hnědý stín.  Z téže edice byla v boxu ještě rtěnka. Já obdržela červeno- oranžovou 01 Miss Navy. Příjemná rtěnka, která sice nemá extra dlouhou výdrž, ale barva je moc hezká.  Já takový odstín ještě nemám tak jí i tu slabší výdrž odpustím. Doporučuji používat s konturkou, bez ní trochu utíká ze rtů a to pak nevypadá úplně ideálně.  Cena paletky je 110 Kč a rtěnka stojí 69,90. Jestli jsem to správně pochopila tak byly dvě varianty boxů lišící se právě v těchto dvou produktech. Druhá z variant obsahovala tvářenku a nude rtěnku opět z edice Essence nauti girl.


Dalším produktem z boxu jsou matující čistící ubrousky též od Essence. Ještě jsem nezkoušela, ale beru je s sebou na dovolenou, tak snad poslouží tak jak by měly. Tyto pomocníčky koupíte za 49,90 a v balení je 25 kusů.
Součástí bylo také Hydratační tonikum s aloe a okurkou od firmy Lirene. Opět velké potěšení.  Původně jsem si ho chtěla koupit na e-shopu při objednávání boxíku. Nakonec jsem si vzala odličovací mléko. A hurá, mám teď dokonce obojí. Asi mi někdo četl myšlenky.  Nicméně toto tonikum je moc příjemná záležitost, hezky osvěžuje pleť a má příjemnou jemnou vůni. Používala jsem ho večer na dočištění a po ránu a byla jsem spokojená.  Tak uvidíme, jak uspěje při delším zkoušení. Jo a ještě jedna věc, hodně mě zaujalo otvírání. Po straně na horní časti balení je taková prohlubeň na palec a víčko díky tomu hodně jednoduše otevřete. Ano, je to poměrně nedůležité, ale u některých produktů mám s otvíráním problém. Tuhle snahu já tudíž jednoznačně oceňuji.  Cena tonika je 69.90.
Z posledních větších produktů jsem zde našla cestovní balení intimní mycí emulze od Sebamedu.  Tu už doma jednu mám a vyhovuje mi. Můžu doporučit. Malé balení určitě využiji na cesty.  50 ml stojí 49 Kč.
No a na závěr byly v boxíku dva vzorečky též od Sebamedu. Konkrétně 15 ml opalovací krém Spf 30 a 15 ml sprchový gel. Ty se také neztratí.

A co říct závěrem? Já jsem spokojená a moc. Jak jsem říkala, byla jsem ohledně toho lehce pesimista a nakonec velké a milé překvapení. To se mi líbí. Tak snad budou i další edice a budou zase stát za to. Co se týče finanční náročnosti tak cena boxu byla 269 Kč. Poštovné mi vyšlo na 150 Kč, to se mi moc nelíbilo, ale nebyla jiná možnost. Celková cena produktů byla cca 648 korun. Takže i po zahrnutí poštovného se boxík stále vyplatil. Koupíte ho na www.kupkosmetiku.cz


Hezký den a krásně strávené léto přeje J. Zase někdy načtenou a jestli jste si box ještě nikdy nekoupili tak doporučuji vyzkoušet. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)