Nejčtenější příspěvky

sobota 18. července 2015

Letní oblíbenci Part I

Ahoj dámy, léto je v plném proudu a tak jsem se rozhodla zrekapitulovat mé kosmetické oblíbence, na které v létě nadám dopustit. Pokusím se to vzít trošku stručněji, abychom tu neměly román o ničem :-D A ještě to pro jistotu rozdělím na dvě části. Nerada bych vás tu úplně unudila :-D
Zde je fotka celého toho favorite kompletu. Přiznávám bez mučení, používám toho mnohem víc, ale tohle jsou věci, po kterých sahám zejména v létě. 

Tak začneme třeba voňavou kategorií, kterou reprezentuje body mist od Victoria Secret Mango Temptation. Tyhle vůně se u nás dají koupit tuším jen přes internet, tudíž to byla jaksi koupě na slepo. Objednala jsem si ji na stránce parfémy.cz. Díky bohu jsem se trefila a voní mi, klasická sladká vůně, která dlouho nevydrží, ale jelikož je to 250ml balení tak na sebe můžete stříkat jak je jen libo. Další oblíbenou vůní a to už po několikáté léto je vůně od Avonu s názvem Summer white sunset. Tu miluju. Je to také sladká vůně, kterou sice nedokáži popsat, ale určitě doporučuji. Často na ní mají v katalogu akci a seženete ji do 200 Kč
No a z vůní sprcháčů u mě letos vede asi ten nejlevnější z nejlevnějších. Koupila jsem jej v Rossmannu asi za 19 Kč, ještě byl v akci ale i tak koupíte produkty značky Isana vždy za hubičku. Ceny podobné Balea věcem v DMku. No ale zpět ke sprcháči, nese název Summer mango, je od značky Isana a moc hezky ovocně voní. Myje normálně, zkrátka klasický sprchový gel. Nečekejte od něj zázraky. Dove to není, ale myslím, že si ho s klidným svědomím můžete do své sbírky pořídit a užít si s ním příjemné osvěžení.
Dál se podíváme na kategorii oči. Tam je to jasné, kdy víc používat Color tattoo něž v létě, že ? :-) Vlastním odstíny 05 Eternal Gold, 35 On and on bronze, 65 Pink Gold a 70 Metallic Pomegranate. Poslední zmíněné u mě momentálně vedou asi nejvíce. Pokud ještě žádné nevlastníte určitě je zkuste. Já jim sice poměrně dlouho odolávala, ale teď už bych se bez nich neobešla. I na mých mastných víčkách vydrží v hezkém stavu hodně, ale hodně dlouho. Žádné slévání po pár hodinách se nekoná. Mají je v každé drogerii se stojanem Maybelline. Stojí kolem 150 Kč za kus, ale často se dají sehnat levněji v akci. Momentálně si brousím zuby ještě na modré :-) Mezi další oblíbence, bez kterých se mé léto neobejde jsou semipermanetní linky na oči od Jordany. Stojí kolem 69 Kč a seženete je na e-shopech. Já je kupovala na stránce Dekorativka.cz. Vlastním tři a to konkrétně stříbrné odstín 06, fialové odstín 01 a černé v odstínu 04. Tyto linky patří mezi moje nepostradatelné pomocníky. Opravdu hezky drží a hlavně se mi neobtiskávají na horní část očního víčka a zůstávájí po dlouhé hodiny tam, kde chci aby byly. Pracuje se s nimi také hezky, štěteček sice nepatří mezi ty top, ale pro tu jejich výdrž to bez námitek opominu. Zatím jsem nenašla jiné linky, které by mi na očích vydržely tak dlouho a během dne se neobtiskly.  No a jako posledního pomocníka tu máme gel na úpravu obočí od Catrice. Zatím jsem obdobné produkty od jiných značek nezkoušela tak těžko posoudím zda je ten nejlepší z nejlepších. Nicméně svou službu plní zodpovědně, alespoň podle mě. Rychle upraví mé obočí, hezky drží a barva je taky pěkná. Není to nic super zrzavého. Pro brunetky je tak akorát. Koupíte ho zhruba za 100 Kč
A na závěr si dáme ještě jednu kategorii, třeba laky na nehty. Řeknu vám jen o třech. Ne že bych jich více neměla, to bohužel ne. Patřím mezi chronické sběrače laků na nehty, takže moje sbírka dosahuje velkých čísel :-D Nicméně tyhle zdobí mé nehty v současné době asi nejčastěji. Mám tu dva zástupce od Rimmelu, oba jsou z řady Rita Ora a jsou to odstíny 873 Breakfast in bed a 703 White hot love. Musím říct, že laky od Rimmelu patří k mým nejoblíbenějším, rychle schnou, relativně dlouho vydrží a i  jejich štětečky mi celkem vyhovují. Třetím lakovacím oblíbencem je top coat  The gel nail polish od Essence. Klasické Essence gel laky moc nemusím, v hezkém stavu mi vydrží totiž hodně krátkou dobu, což tedy není jiné ani u obyčejných Essence laků. Nevím čím to je, ale mé nehty si s těmito laky prostě moc nerozumí. No ale zpátky k věci, tenhle top coat mně na rozdíl od laků vyhovuje hodně. Používám ho prakticky přes každý lak a jsem s ním spokojená. Prodlouží výdrž základního laku a krásně se leskne, i ten dojem gelových nehtů je víceméně patrný. Stojí tuším kolem 80 Kč. Určitě si koupím další balení a chystám se vyzkoušet i jejich podlak. Tak uvidíme jestli mě také potěší. 

Tak a to je konec, přátelé. :-) Příště vám představím zbytek mých letních miláčků. :-) Děkuji za přečtení a když budete chtít, napište mi dolů do komentáře jaké jsou vaše oblíbené produkty na léto. Budu ráda za vaše tipy. Přeji hezký den. J. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář. :-)